Kızlar merhaba 7 aylık bir bebeğim var ve ben hani artık ek gıda olarak kahvaltıda ara öğünde akşam ne vereceğimi bilmiyorum bana fikirler verebilir misiniz mesela doyurucu kilo aldırabilen gerçekten ihtiyacım var yani anne sütü almadı sadece formül mamayla da olmuyor hani bide pütürlü yiyecekleri nasıl verdiniz bu konu hakkında da bilgi verirseniz çok sevinirim teşekkür ederim şimdiden