Daha önce de yazmıştım ek gıda dönemimiz aşırı kötü gidiyo bir kaşık vermek için 10 dk uğraşıyorum yok mühürlü sanki ağzı açmıyor yesin diye eline vermediğim şey kalmadı oyuncak saymıyorum bile ama yok reddediyor sadece mama yiyor bebeğim 14 aylık sadece mama ona ne kdr yeterli olabilir ki çok üzülüyorum fikir verir misiniz bu hep böyle mi gidicek diş dönemindeydi çıktı dişi ama hala aynı 🥲