Kızlar 3 aylık bebeğim var ve sadece anne sütü ile besleniyor. Bazi zmanlar sağ göğsümde çok tuhaf igne batiyormus gibi bı agri oluşuyor dokunuyorum falan hiç işe yaramıyor. Bunu yaşayan var mı? Süt gelirken hissedilen ağrıdan bahsetmiyorum bu arada.