Kraliceanne Güzel anneler siyahtan döndüm ve saç uçlarım haliyle yandı lastiklesti kızıl şuan saçım kestiricem saçım popomda bana güzel saç kesimi görselleri atar mısınız lütfen 🌺❤️
Elmassss Kraliceanne 3 seferdir saçlarımı hep omuzlarimdan çok az daha kısa kestiriyorum düz kesim oluyor çok memnunum
ktnzehra49 Kraliceanne benim saçımda baya uzundu dediğiniz gibi popoya kadar uzanıyodu şkinci bebeği doğduktan sonra omuzdan biraz daha kısa düz kestirdim önce aralara sarı attım dünde altları ombre gibi pembeye boyattım kısa düz saç gerçekten daha çok kullanışlı bence
Elmassss Kraliceanne anladım sende fazla kısa kestirmeyip düz kesim istediğin boyutta kestir istersen çünkü kat kat kesildiği zaman saç şekli çok bozuluyor ben bi ara yaptırdım hala saçımda aralarda kısalar var kendine gelemedi