OyaGny 27 aylıkken bıraktırdım, gündüz memesini 24 aylıkken bırakmıştık konuşarak, oyalayarak ama gece memesini bıraktırırken doğru bir yol izleyemedim. Aşırı düşündü olmadı yani beceremedim. Yanlış bir şekilde bıraktırdım. Tabi bıraktıramamakta en büyük etken emerek uyumasıydı. O yüzden gece emmesi konusunda bir yol göstermek istemem 🌸☺️