Hanımlar bebeğim ek gıdaya geçti geçeli kabız aslında çok lifli ve bağırsak florasını destekleyici şeyler yediriyorum ama hiçbir faydası yok neredeyse 1 haftadır kaka yapma şekli affedersiniz küçük Küçük topak halinde günlerdir et yumurta prinç tahıl vb vermiyorum
Sadece meyve sebze yoğurt veriyorum artık ne yapacağımı şaşırmış durumdayım lütfen önerisi Olan varmı ?
Bu arada doktorumun tavsiyesiyle Nestle obtifibre kullandım ilk zamanlar durumu hemen çözüyordu fakat son günlerde artık o da işe yaramaz oldu 😪😪