Dogalbal onc3likle hayırlı olsun :)
Yeni doğanlarin mide kapasiteleri küçüktür emzirdigim için kaç ml geliyo bilmiyorum o dönemde ama süt emzirdikce gelir. Nacizane tavsiyem mamadan ziyade sık sik emzirin ben saat başı emziriyodum.
Süt arttırımı için kimyon çayı çok etkili hem gaza hem süt üretimine iyi geliyor. Onun dışında tahin helvası pekmez benin deneyip artış gördüğüm şeyler.
Günlük 5 6 bez çıkıyorsa doyuyordur bebeğiniz:)