3 ay 5 günlük bebeğim var 1,5 veya 2 saate bir uyanmaya başladı geceleri gündüzde 15 dk veya yarım saat uyuyor atak ayımı acaba böyle olanlar varmı gece durmadan ağlıyor kucağıma alınca birşey yok fakat 1,5 saatte de uyanması normal değil gibi gündüz uykusu da yok çünkü 2 gündür bu şekilde ne yapıcam bilmiyorum