Herkese merhaba, oğlumun doğduğundan beri uykusu az önümüzdeki hafta 2 aylık olacak. Belirli bir uyku düzeni olması için çok mu erken. Artık uykusuzluktan mahvolmuş durumdayım. Sadece ilk yatırdığımda 2 saat kadar kesintisiz uyuyor. Sonrasında ise sürekli kısa uykular. Sabah beş altı gibi ise kalkıyor ve gaz sancıları derken tekrar uykuya geçmesi saatleri buluyor. Gündüzleri ise ancak kucağımda uzun uyuyor yerine koyduğumda on dakikayı geçmiyor. Bu dönemde uzun uzun uyuduğunu söyleyen arkadaşlar var. En azından gece biraz daha uzun uyuması için ne yapmam gerekir. Ne zaman kesintisiz uyuyacak?