Kızım 3 ay 19 günlük bugün yaklaşık 10 gündür yoğun olarak iştahsız ve mızmız ne mamasını yiyor doğru düzgün ne başka bişey. Doktora götürdüm 2 kez diş için erken denildi idrar tahlili yapıldı hiç bişey çıkmadı havalardan deyip geçtiler. 105 cc mama içwn çocuk 60 cc bile içmiyor. Ne yapmam gerektiğini şaşırdım 😢