asel_mihra55 Kızlar merhaba bebeğime mustela kullanıyorum ama kulak memelerinde ve arkasında kuruluk var siz hangi şampuanları kullanıyorsunuz?
Merve asel_mihra55 Mustela kullanıyorum halaaa 3 yaş olcak kızım. Emiyorsa süt gidiyordur kulak arkalarına
Yusufagahinannesi asel_mihra55 mustela almıştım en son ama içeriği demişmiş artık temiz değil malesef bundan sonra rossmanın hassas bebek şampuanını alıcam hem içeriği temiz hem çok uygun fiyatlı
Ucansupurge asel_mihra55 Mustela kullanıyorum. Kulak arkalarına mama veya süt akıp kuruyor olabilir. Islak bir havluyla yavaşla temizleyin ☺️
NotNilara asel_mihra55 ben ilk 6 ay mustela kullandim sonra bi bubchen denedim ama cok sevmedim bayadir hipp kullaniyorum cok memnunum
Denizanasi92 asel_mihra55 ben baby me köpük şampuan kullanmıştım temiz içerikli ama Konak oldu bebeğimin kafasında ecowell aldım organik şampuan
Utkucan Denizanasi92 ecowell in birde temizleme jeli diye bişey var hem vücut hem saç içşn ondan mı acaba sizin ki
cahillesohbetikestim Denizanasi92 bende aynı dertten muzdarip olunca jhonsons baby aldım onu kullanıyorum
Masal-33 Denizanasi92 Benim de bebeğimin saçında konak oluyor az önce bu yorumları okuduktan sonra bu ürünü sipariş ettim umarım memnun kalırım🥰
kirmizibalikgolde asel_mihra55 mustela tek bize yaramadı zannediyordum . bebeğim kupkuru oldu derileri döküldü. ilk başta şampuan değildir dedim tekrar denedim sonuç aynı . su an bizimde bebekken kullandığımız dalın kullanıyoruz 🤣🤣
Utkucan Denizanasi92 anladım bende o jelden aldım vücuduna kullanıyorum ama saçına kullanabilir miyim bilemedim ya arada kaldım uygun diye indirimde iki kutu aldım birde🤦
Denizanasi92 Utkucan ben çok yönlü şeyler kullanmaktan yana değilim bebeğimin kafası çok yağlı ama vücudu öyle değil muhtemelen aynı ürünü kullanmam iyi gelmez diye düşündüm bi de Konak sorunumuz var Konak önleyici diye şampuanını aldım ☺️