adenmoms Bebeğim 47 günlük 4 gündür kaka yapamıyor ve ağlıyor susmuyor ıkınıp duruyor. Doktorumuza yazdık lavman söyledi bende yapmadm gece . Sizce ne yapmalıyım .
Arasbeyinannesi adenmoms yenidoğan bebekte 10 güne kadar normal ama zeytinyağı verbeilirsiniz cay kasıgıyla günde 1 kaç kere
Asl-smom adenmoms aynı durum bizde de var doktorumu aradım sabah akşam 1 kaşık zeytinyağı verin dedi şimdi 2 gündür rahat yine huzursuz ama en azından günde 1 de olsa yapıyor kakasını
Gkceeb adenmoms 10 güne kadar normal hiç sıkıntı etmeyin benim bebeğim de 5,6 gün yapmazdı doktorumuz normal dedi