157258 2 gün hastanede kaldım , 3.gün eve gelince tek başıma yıkadım kimsede yoktu yanımda 🌸 gayet suda tuttum göbek bağına , ağız bezlerinin incelerini az katlayıp koydum giydirirken suyunu çeksin diye haftası çıkmadan düştü 🌸 bebek yıkana yıkana büyür derler bide buz gibi havada doğum yapmıştım 2 günde 1 yıkadım hep , ama göbek bağı düşmeden yıkamayan da var tabii karar sizin , ama yıkayınca da birşey olmuyor diye yazmak istedim