oglumuz01 evet canım bizimde öyle oldu gazlıyken bile düzenli gece uykusu olan bebek (gündüz uyumazdı) 3.aydan sonra gece 3 ten sonra sallaya sallaya uyuyor. Atak haftasından kaynaklı diyorlar ben gündüz uykusunu fazla yapıyormuşum onu farkettim. Tamamen düzensiz uyuyan bir bebekken düzene girmeye çalışıyor karışıyor bence ondan oluyor ben 2 haftadır düzene sokmaya çalışıyorum elimde patlıyor sürekli