Mrvtsc Safra kesesı amelıyatının çok net bi lafı vardır . “Aldır kurtul” o çektığın ağrılan onda birini anca çekersn amelıyattan sonra. Kolay bi ameliyat benım amelıyat sonrası ağrım yok denecek kadar az oldu. Gecen gun yengem oldu onunda ağrısı hiç olmadı boşu boşuna çekmişim dedi. Benım oğlumda kuvezdeydi amelıyat olduğumda , amelıyattan sonra 5. Gün kuvezden çıktı kendım baktım hep, 3 gün biraz zorluyor ama bi haftaya bır şey kalmıyor içiniz ferah olsun🙏🏻