Kizlar selam.. bebeğim uykuya mwmeyle geçiyor ve yarım saatte bir uyanıp bı iki çekip tekrar dalıyor vermesem uyumak bilmiyor gece hiç uyumuyoruz bu yüzden sallıyorum uyuyo tekrar uyanıyor gündüz de aynı üstelik gebeyim.. biberon almiyo emzikte almiyo nasıl bıraktıracak nasıl bı yol izlesem? Çikmazdayim