Merhaba arkadaşlar tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi? bebeğim 4 aylık bugüne kdr hiç Bi sikinti yoktu sadece anne sütü Alıyoruz ama bebegimde 3 4 gündür kabızlık var hastaneye goturdum lağma yaptılar ama tekrardan aynı durum şimdi gene aynı yediklerim içtiklerimede çok dikkat ediyorum ama neden kabız anlamadım başka hastaneye goturcem yarın randevumuz dha varmi bu durumu yansıyan tecrübeli anneler 😑🌼🤗