fatmamelis bebeklerin ilk 3 ayı aslında 4. Trimester olarak geçer. Yani bebek ilk 3 ay kendini hala anne karnındaymış gibi hisseder. O yüzden sürekli annesini ister. Onun meme araması sadece açlıktan değildir. Midesinin yanında ruhunu da doyururken sizin memenize ihtiyaç duyar. Karnı acıkınca, korkunca, mutlu olunca, canı yanınca, sizi özleyince.. 🤗Bir çok duygu durumunda memeye sarılır. Her aranmasında aç diye düşünmeyin, tabi yeteri kadar beslendiğinden eminseniz 🙂 bu yüzden yenidoğan döneminde bebek sürekli memede veya kucakta olmalıdır, anne şefkatinden mahrum kalmamalıdır 💛 sağlıklı günler 🌺