Merhabalar oncelikle, ben sezeryan doğum yaptım yaklaşık 1 ay kanamalarım oldu. 40ımdan sonra adet gordum. Şimdi 2. Adetimi gormem gerekirken 2-3 gün gecikti. Aslında kondom ile korunuyorduk. Bu düzensizlik normal mi? Hamile değilimdir değil mi? Daha oğlum 3 aylık. Lütfen yazın