Efem18 bence biraz erken yada kalkmak istemiyorda olabilir.
Sonuçta kucağınızda dik tutuyor yüz üstüde aynı şekilde. 4. ayından sonra bence ellerinden kaldırdığınızda daha dik tutacaktır.
Benim oğlumda prematüre doğdu. Düzeltilmiş yaşı neyse çocuktan o ayda olan bebek hareketleri bekleniyor biliyosundur zaten. Ama içinin rahat etmesi için doktoruna da danışanilirsin