gunesimm11 Kızlar bebegım 5bucuk aylık bi kaç gündür aşırı hırıltısı var öksüryordu zaten ama bu sabah öksürmekten nefes alamıyo hastaneye götürdüm buhar felan verdiler ama hala aynı öksürük için evde yapabilecegım seyler varmı yardımcı olurmusuunuz lütfen
Kubra-34 Canim gecmis olsun sarimsak zeytinyag kurü var ayak altina suruluyor onu yap ben faydasini gordum Rabbim sifa versin
Ecenurincitanem Nebulizator alin ventolin kullanın evde dr danışıp da derim ,benim kızım 7 aylik hep öyle oluyor dra sorup ventolin veriyorum evde bronsit olmuş galiba ve burnunu sürekli temizleyin,başka dr da gösterin derim
Ecenurincitanem Annehayat evet bende de var büyük kızıma kullanıyorum ama 7 aylik bebege olur mu peki o suan benim kızımda hasta fiş fıs sprey falan kullaniyorum