Bende xok korkmustum ılk basta hemen doktorunu aramıstık cunku her gece altını degıstırırdım. Ama cok normal hıc korkma yınede ıcın rahat etaın dersen sor bır doktoruna. Ama ben arastırdıgımdada normal yazıyordu. Suan 14aylık hala arada sabaha kadar yapmadıgı oluyoo ki gece boyu emen bır cocuk