Kızlar merhaba , oğlum 7.5 aylık. 2 gün önce alt dişi çıktı Bu gece 2 de elleri ve ayakları çok sıcaktı ama ateşi 36.7 den yükselmedi sabah hem inliyodu hem ateşi 37.4 e çıkmış ağrısı da vardı gözlerini açmıyordu bende calpol verdim öncesinde doktora yazdım ama doktor az önce 37.8 olmadan calpol vermeyin yazmış ama ben vermiştim. Bir şey olur mu ? Size de yazayım dedim