Nisakus25 korkma canım zaten onlar karnı acıkınca kendileri uyanıp ağlıyorlar vicdan azabı yapma benim bebeğim de 3 aylık yeri gelir gece kesintisiz 5-6 saat uyur hiçte kalkıp doğdu doğalı emzirmedim sadece sarılık dönemini atlatana kadar emzirdim 20 gün kadar felan onun dışında kendisi ağladıkça emzirdim doktorumuzda böyle dedi zaten çocuğun uyku düzenini bozma sonra yapmak için ugrasorsin dedi