Benim sizin fikirlerinize ihtiyacım var . Oğlum son 1 haftadır anne yanı beşiğine sığmıyor galıba artık ki dönemiyor dönemediği içinde sürekli kalkıyor. Napmam lazım ? Park beşik mi alsam odasında mı yatırsam 9 aylık. Gözümün onunden de ayırınca bıseh olurmu korkusu sarıyor of kafam bı dünya bana yardım edin