Selaaam 2 ay oldu doğum yapalı (sezeryan) 74 kiloyla doğuma girdim eve geldim Sadece 4 kilosu gitmişti aşırı moralim bozuldu. Hemen başladım emziren anne diyeti yapmaya. İlk başta herşeyden yedim sadece hamur işi tuketmedim kahvaltıda 2 dilim çavdarlı ekmek yedim 3 hafta bu şekilde yaptım 65 kilo oldum. Sonra durdu kilo vermem diyetine değiştirdim porsiyon küçülttum bu sefer hiç ekmek yemedim kahvaltıda bile sabah Yulaf tükettim hem süt yaptı hem baya tok tuttu ara öğün bir kahve ve iki ceviz yedim veya elma,muz, karpuz, çilek, kiraz bunları dönüşümlü tükettim tâbi hepsi şekerli olduğu için aşırıya kaçmadan. Bu arada doğum yaptım yapalı şekerli hiç bişey yemedim sadece meyveden alıyorum şekeri. Şuan 59 kiloyum hedefim 54 kilo olmak 20 dkklik egzersiz yapıyorum çocukları uyutunca 3 gündür de yürüyüşe çıkıyorum çocukları eşime bırakıp bakalım inşallah vericem bütün kilolarimi 🥰 hamilelik öncesi 53 kiloydum 74 kilo oldum Boyum 168 . Sizlerde emziriyorum diye aşırı kolorili şeyler tüketmeyin su , salata , yulaf ve sebze bunlar gerçekten çok süt yapıyo diyet yapıyorum diye sütüm hiç azalmadı aksine sahada çoğaldı ve bebeğim çok çabuk kilo aldı 3 kilo doğdu şuan 6 kilo 2 ayda 3 kilo aldı bu sayede. Fazla kilolar gerçekten beni çok üzüyor moralim bozuluyor o yüzden vermekte kararlıyım. 🤗 Sorularıniz varsa sorabilirsiniz 🤗