Onhaziran1006 Kızım 1 yaş 6 günlük ama doğum gününden beridir hasta. Aşıyla götürmüyorum tamamen iyileşinceye kadar götürmesem birşey olur mu
Sarikuzumalp Onhaziran1006 Olmaz bende doğum gününden 1 hafta sonra yaptırmıştım araya bayram girmişti. Hastayken zaten aşı olmamalı.
Klymeneninatlasi Onhaziran1006 bizde yeni yaptırdık tabi en iyisini doktorlar bilir ama çok huysuzlandı oğlum 3 gün boyunca iyileşip gitse daha iyi bence zatürre aşısı ağır geldi miniğime
sevim_kos Onhaziran1006 ben de hastayken doktora sordum 6. ay aşılarını iyileştikten 2-3 gün sonraya kadar yaptıma dedi doktorumuz. Sağlık ocağını aradım şu zamana kadar getirin dedi. O zaman götürdüm sorun isterseniz siz de