(2,5 aylık )dehşet bir şekilde yüzünü çiziyor 🤦🏼♀️Ne kadar törpülesem de faydası yok. Gerçekten gözüne ciddi zarar verecek diye korkuyorum. Gece kalktıgımızda yüz çizik içinde kalıyor ,Parmaklar gözün içine içine hareketler şeklinde hep. gerilim hattı resmen. Kısacık Hatta olmayan tırnakla nasıl çiziyor nasıl🤦🏼♀️Şuan oturdum törpü yapıyorum yine bu saatte . Saat başı tırnagı mı uzuyor ne oluyor bebenin anlamadım. Törpüle kızım törpüle. Saat: 02.59 bye