Sgnnn İyi geceler kızlar ben çok evhanlı bir anneyim. Oğlum geceleri uyurken 2-3 saniyeliğine nefesini tutuyor sanki. 2 aylık normal mi acaba
gulsnmstf Sgnnn uyku apsesi mu ne diyolar ondan olablir uyurken nefes tutma geçenlerde haberlere çıktı ölüme kadar götürüyomus tedavi edilmezse doktorunuza danışın bence