Gzndrn Arkadaşlar ben 7 ay önce sezeryan doğum yaptım. Sezeryan dikiş yerimdeki hafif kabarıklık ve pembelik hala geçmedi. Benden önce doğum yapanların bile düzelmiş. Aynı durumda olan varmı acaba normal mi ve ne zaman düzelir?
48316ELIZAN Gzndrn Benimki hala kasiniyor kizariyor kabariyor karin ici agri var bel zaten koptu kopacak dogum mu yaptim eziyet mi gordum belli degil 5 ay oldu .
Tugce Gzndrn yaklaşık 11 ay oldu halen kırmızı ve çıkıntılı bir halde. Sanıyorum lazer dikiş böyle oluyor.
Mali48hira Gzndrn benimde doğum.yapali 11 ay oldu hala dikiş yerim sızlar dokununca yada kızım tekme atınca filan kese bile süremem oraya hala
Gzndrn 48316ELIZAN valla bende bu kadarını beklemiyordum çok zormus ağrı kaşıntı batma oluyo arada bendede
48316ELIZAN Gzndrn Ben bu hafta 2 kere gittim 10 gun icinde doktor degisikligi olmuyormus prof. Muayene olayim dedim haftaya tekrar baska hastane ve doktora gidecem usutmussun deyip yolluyorlar sezeryanla alakasi yokmus sozde 🤷♀️
babyfaceee Gzndrn iki ci sezeryen 6 ay oldu saç teli gibi ince bişey. Gözle zor görülüyor ilk zamanlar kırmızı kalındı bı tik.