Kızlar lütfen bi yorum yapın . Oğlum çok hareketli emzirirken kundak yapmadığım zamanlarda elini ayağını zapt etmekte çok zorlanıyorum ve emzirmeye odaklandığım için çoğu zaman elini kolunu nereye nasıl koydu fark edemiyorum . Biraz önce yerine yatırırken fark ettim ki kolu ters dönmüş katlanmış göğsümle vücudu arasında kalmış. Çok korktum kırık çıkık ya da incinmeye falan sebep olabilir mi bu durum 🥺???