13 aylık oğlum 4 gündür düşmeyen ateşi vardı, sabah ezanına kadar ağlıyordu sabah ezanından sonra bi 45 dk uyuyup uyanıyordu bugün 5 gün oldu hâlâ aynı, dün hastaneye gittik viral enfeksiyon olmuş dediler serum taktılar ama enfeksiyon değeri çok yüksek çıkamamış, ee dişlerini de çıkarttı, ağrısını dindirsin diye ağrı kesici de veriyorum ama yok. Ne uyuma uyuyor ne de duruyor. Yemin ederim 24 saati ağlamakla geçiyor, sürekli ağlıyor kendini yerlere atıp ya da kafasını arkaya atıp. Çok güleç bi çocuktu ama nolduysa asla gülmüyor sürekli ağlıyor gece gündüz