Hanımlar merhaba 5 aylık kızımla Kıbrıs’a gidiyoruz birlikte ilk ucak yolculuğumuz çok fazla korkularım var ben valiz almıcam sadece bebek çantasını kabine alayım diyorum birde bebek arabası var tabi onu napıcam bilmiyorum kulaklarına bişey olurmu ? Uçakta emzirmeyi düşünüyorum tecrübeli anneler sizin nasıl geçmişti?