aimra İnternette bu d vitaminini buldum. 3 farklı dozu var 400'lük yani mavi kutuda olan sprey formunda d vitamini 0-1 yaş bebekler içinmiş. Alkol, şeker, paraben ve BHA içermiyormuş. Sadece saf d vitamini ve zeytinyağı. Kullanan var mı? Her eczanede bulabilir miyim yoksa internetten mi sipariş etmeliyim?
melekmisirli aimra ben kullanıyorum gayet memnunum tavsiyede ederim. Eczaneden alıyorum ama internetten de aldığım oldu eczaneye göre daha uyguna geliyor
Zeynebinannesi aimra merhaba, internet ten wellcare 400 sipariş etti.ama sonra güvenmeyıp iade ettim. Siz internet siparısınızden memnun kaldınız mı
Mervea aimra bizde onu kullanıyoruz memnunuz fıslı olmanı avantaj internet fiyatı daha indirimli oluyo
aimra İnternet fiyatı daha uygun sanırım, ya da indirimli olduğu için öyle ))) gaz damlasını kullandınız mı peki? Onlar nasıl? melekmisirli Zuzu
Zuzu aimra ben biogaia va yanında nurse harvey’s şurup kullandım.Biogaia tek başına yeterli olmaz çünkü o gaz damlası değil,bağırsak florası düzenleyeci probiyotik.Doktoruna danışıp kullanabilirsin her ikisini de
AlinKuzusu Biz dün aldık eczaneden 35 lira açıkçası pahalı devit 3 kullanıyordum ama paraben var içinde dediler buna geçtim bu ay birde z.yagi ise yaradı sanırım kaka problemimiz vardı 2 gündür kullanıyorum bugün kaka yaptı
Esraasaf 4 yaş üstü diyor 3 aylık bebeklerde kullanılır mı ben aldımda görmedim o yazıyı ama için de başka bileşen de yok bişey olur mu acaba