Ben de kader hanimla ayni seyleri soyleyecektim emzirdikten sonra mutlaka gazini cikar sirtini asagidan yukariya dogru sivazlayarak ve kucaginda biraz gezdir hemen yatirma mide kapakcigi yok ileride refluye sebep olir allah korusun onunla ugrasmak daha zor bu arada bebegin aşırı gazlı huzursuz ve gürültülü ve kokulu kaka yapiyorsa süt alerjisi olabilir o yuzden de kusuyordur bu şikayetlerq yoksa bile sütlü ürünlerini çok fazla tüketme bebekler sindiremiyorlar