tamamsen annenin yedigi sütten geçer hadi kakanın rengi değişsin parça olayıni duymadım hiç.Saglik ocağı yok mu yakınında götür bezinede götür.En azından uzman görür.Saglikli ve mutlu ömür diliyorum minik yavrunuza.Burdan bir sonuç elde edemezsiniz çok sofistike bir durum.Hemde içiniz rahat eder.