Meleknurunannesi çok çok geçmiş olsun acil şifalar.
Ben sma dan cok memnun kaldım sütüm erken kesilince.sma kullandım tavsiye ederim şahsen Aptamil Bebelac vs çok iğrenç bi tadı var.
Ama yapıp bebe bisküvisi de ekliydum 1 2 tane
Ama bebe bisküvisi kabızlık yapıyodu ekstra zeytin yağı içirmek zorunda kalıyodum.
Böyle vermek zorundaydım yoksa hiç doymuyordu çok zayıflmıştı