wonderwoman Kızlar saçlarım siyah beyaz tenliyim bu renge aşığım sizce güzel mi bayram da giymeyi düşünüyorum
Smehtap wonderwoman canım renk çok iyi ama model olarak şahsen beğenmedim.. Gerçi zaten rengi sormuşsun 🤗 renge okeyimmm 👍🏽👍🏽
Sarikuzumalp wonderwoman Renk harika bayılırım bu renge. Ama düz desensiz olsaydı daha hoş olurdu bu şekilde kareli pijama takımı gibi duruyor birazç