Merhabalar kızım ayın 6 sında aşı vuruldu bacağında ilk gün birsey yoktu sonra şişlik kızarıklık başladı ikinci gün ebe kolonya ile temizle günde 4 defa demişti kızım o ara çok huysuzdu zaten birkaç gün içinde şişlik kızarıklık gözle görülen birsey yoktu bugün kızımın bacağında asi yerinde parmagimla hafif bastırınca bir kitle farkettim neden olmuş olabilir ya da geçer mi