Buna 4.ay atağı deniyor maalesef ben de yaşadım. Zorlamayın bebeğinizi geçici bir dönem olduğunu düşünün. Ayakta gezerek şarkı söyleyerek emzirin. Dikkati dağılıyor, emiyor. Gece uykuda bol bol emzirin. Bu dönemde malesef biberon kullanımı meme reddini tetikliyor