Kızlar doktora gittim kilosu iyi değil dedi o yüzden hipp kaşık maması al ver dedi verdim sevmedi yemiyor ağlıyor sürekli devam sütü alsam versem olur mu biberonda alismadi biberona da alışır mi birde hangi mama daha iyi olur onu sever yani kafam karmakarışık yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler şimdiden