Öncelikle maşallah diyelim sütüm var .😀 bebeğimin kilosu iyi çişli bez sayısı iyi doyuyor ama gün içinde göğüslerim sanki boşmuş gibi yumuşacık yani sönmüş gibi bebeğim 3 aylık iki göğsümü de emzirmelimiyim bir göğsümdeki sütü bitiriyor mu anlamıyorum. Birde ara ara bestlak damla kullansam olur mu acaba mesela haftada bir iki kere bir zararı olur mu sizce. Geceleri sütüm tazyikli geliyor 4-5 saat emzirmediğim için fakat gün içinde sönmüş balon gibi normal mi