Deryasevim Oğlum 1,5 yaşındayken hamile kaldım planlıydı, doktor kesmemi söyledi ama böyle birden kesmedim, yavaş yavaş çok istediği zaman verirdim diğer istediklerinde başka atıştırmalık verirdim. Zamanla zaten o krizi geçiyor kendi uzaklaşıyor eger süt içerse işiniz daha kolay olur