Kızlar selam Trendyol ya da Amazon’dan satış yapanlar nasıl yapıyorsunuz kendiniz mi paket yapıp kargoluyorsunuz sürekli..uğraşabiliyor musunuz? Depo olarak nereyi kullanıyorsunuz elemanınız var mı kargo işleri için filan? Ne alıp satıyorsunuz ya da ortalama ne kadar kazanıyorsunuz? Bilgisi olanlar beni aydınlatırsa sevinirim..:)