Kızlar 2 gün öncesine kızımın inmeme sesine uyandım ateşi 38.7 olmustu hemen hasataneye fikan götürdük iğne filan yaptılar bogazlari kötü olmuş dendi antibiyotik ve sogukalginligi şuruba başlattılar bugün araştırın dedim karşıma 6. Hastalık çıktı ateş 3gun boyunca inip çıkıyormuş 3. Günü sonunda vücutta kırmızı döküntüler meydana geliyormuş ama bu hastalıkta antibiyotik kullanılmazmış şimdi ne yapmam lazım bebeğim 6. Hastalık mi yoksa boğazındaki enfeksiyondan dolayımı ateşi bar ateşi hi cikiyo bi iniyo ne yapmam lazım ya 😔😔😔😔