9 aylık kızım gün içinde durmadiginda şuan hem atak hem dis döneminde gece uyudugunda yemeği yapıp dolaba katayim diyorum bu şekilde yapıp ısıtan bir gün sonra var mı hangi yemekleri bu şekilde yapıyorsunuz?:) Bir de günde kaç öğün neler veriyorsunuz anneler fikir verir misiniz çok tıkanıyorum bu durumda