melekmisirli Sezaryen oldum, ilk önce spinal anestezi uyguladılar uyuşmadım daha sonra genel anestezi yapmak zorunda kaldılar ( hiç istemediğim birşeydi çünkü o ilk an bebeğimi görmek istiyordum) ve ameliyat sırasında komplikasyon olmuş , rahim bir türlü kasılmamış kendini bırakmış. Böyle birşey yaşayan var mı?
Esrelf melekmisirli birde rahimin toparlanması kasılması için ilaç yaparlar, geç mi farkettiler?Sana yapmadılar mı?
melekmisirli Şimdi iyiyim kontrollerimi yaptırıyorum. Ameliyat sırasında böyle bir durum yaşanınca masaj iğne bir çok şey yapmışlar, 3 saat sürmüş ameliyatm rahimi toparlamak için çok uğraşmışlar neyse ki toparlamışlar. Ameliyattan çıktığımda çok zordu benim için, karnımda bir kum torbası her yarım saatte bir gelip kontrol amaçlı karnıma masaj yaptılar, ömrümden ömür gitti diyebilirim
Esrelf melekmisirli geçmiş olsun. Ben bile sorunsuz bir şekilde sezeryan olduğum halde zorlandım seni düşünemiyorum. Hele o rahim kontrolü insanı öldürüyor. Bir sonraki gebeliğinde mutlaka söyle doktoruna ona göre dikkat etsinler.