Minik_kusummm Biz İstanbul’dayız havalar ısındığından beri ara ara açıp serinletiyorum hem yatak odamızda hem de oturma odasında var. İkisini de kullanıyorum, sabitlemedim de. Akşam uykuya gitmeden 23 derecede odayı soğutuyorum ve emzirirken de açık oluyor çok rahat uykuya geçiyor sonra kapatıyorum, sıcaktan uyanırsam gece tekrar açıyorum 5 dakika. Oğlum 8.5 aylık. Serinlik hasta etmez, bakteriler-virüsler hasta eder.