Busra2089 Arkadaşlar bebeğimi 40 çıkınca sünnet ettirmeyi düşünüyoruz. Önerebileceğiniz memnun kaldığınız doktor var mı Bursa’da?
Gokzey Busra2089 yıldırım doruk. Ünal adıgüzel. Cok memnun kaldim aklima takilam birsey oldugunda wp den ulaştım hep.foto falan da attim.
Ysg0 Busra2089 18 Temmuz’da Turgut Türkel Bey’e sünneti yaptıracağız bakalım, yaptıran herkes çok memnun. İnşallah biz de memnun kalırız 🤲🏻