Kızlar dün gece vücudumda bir ağrı halsizlik derken bir başladım titremeye kendime engel olamıyorum böyle bir titreme üşüme yok . Kaç kat örtürdüm üstümü sonra uzun geceliklerimi ,kalın çorabımı giydim. Uyumuşum öyle . Kalktığımda yanıyordum üstümü başımı çıkardım. Kendime gelmişim. Neden oldu niye oldu anlamadım. Fitil kullanmıştım öğlen mantar için o mu yaptı bilmiyorum . Ya da üşüttüm mü ama şimdi bişeym yok çok şükür